HTML

Vidéki Man goes to capital

Szegény vidéki gyerek felköltözik Pestországba és magábaszippantja a nagy magyar valóság. A blog drogról, sexről és pénzről NEM szól. Legalábbis nem nagyon.

Friss topikok

Linkblog

Folyt. köv.

2007.11.05. 16:29 M, az állat

Elég régen írtam bejegyzést a blogba, őszíntén szólva már kezdtem elfelejteni is, hogy blogot "írok". De küldetéstudatom miatt nem hagyhatom abba (sajnos), szóval erőt vettem magamon és új bejegyzést írok. Egyenlőre csak a régi postokat nézem át és biztosítok mindenkit, hogy lesz folytatás, hiszen rengeteg érdekes dolog történt velem az elmúlt 5 hónapban:) Kis ízelítő: új gép, egy rejtélyes műtét, egy időrabló online-játék, és az új, nagyobb, jobb, drágább albérlet.

Nőkről, drogról és szexről még mindig nem írok. (:S)

Szóval nemsokára új post, addig is egy kevés helyreigazítás:

-ha véletlenül elolvassa ezt a féligmeddigexem, akkor szeretném, ha tudná, hogy 5 hónap alatt elillant a haragom irányába, illetve az akkori bejegyzéseimet a düh fűtötte, ezért sikerültek sértőre és bunkóra
(a düh az írásom többi részére is rányomta bélyegét, így kerülhettek félreérthető dolgok beléjük, mint pl.:)
-a 18as villamos nem jár a Kosztolányin, csak akkoriban le volt zárva a Móricz ezért akkoriban igenis arra ment
-a Rönóós kollégához azért nem költöztem be, mert nem akartam felborítani az életét, szóval nem is beszéltünk ilyesmiről, így az a mondat, hogy "Lecuccoltam kedves Rönós barátom kecójába, fogtam 10 kiló alsógatyát meg zoknit és elrongyoltam a másik kedves barátom lakásába, ahol is hivatott voltam megkezdeni pesti életemet, ugyanis Rönós kollégához csak a cuccaim fértek be, jómagam már kevésbé." nem akart szemrehányó lenni, egyszerűen csak siettem az írással, semmi mögöttes szándékom nem volt ezzel
-a gépem nem feltétlenül a majdnemféligmeddigexem miatt szállt el, csak azért írtam, mert dühös voltam. Egyébként tutira miatta szállt el.

Ennyi. A hosszú mondatokért sorry.

Szólj hozzá!

Címkék: post új folyt köv

A bejegyzés trackback címe:

https://vmgtc.blog.hu/api/trackback/id/tr64219289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása